Hvis du har modtaget en forkert vare, beklager vi selvfølgelig fejlen og påtager os ansvaret. Vi vil bede dig sende en mail til info@tinykids.dk, hvori du beskriver, hvad der ikke er korrekt ved din vare. Derefter sender vi den rigtige vare. Inden du sender den forkerte vare retur, må du meget gerne kontakte os på ovenstående mailadresse.

Hvis du ikke har modtaget dine varer og varen er afsendt, så tjek din email. Når vi afsender en ordre får du et track & trace nummer. Her kan du se hvor din ordre befinder sig. Du er velkommen til at ringe til dem som leverer pakken eller kontakte vores kundeservice, så kontakter vi også gerne transportøren og forhøre os.

Vi har som udgangspunkt adgang til et meget større sortiment, men vi tager ikke alle størrelser hjem.

Hvis der er en vare som du godt kunne tænke dig, så ring eller skriv til kundeservice på info@tinykids.dk eller telefon 42909064 og vi vil forsøge om vi kan skaffe størrelsen til dig.

Hvis du har fortrudt dit køb så udfylder du blot vores formular som du finder her. Når vi har modtaget din fortrydelse så benytter du blot posen som vi leverede din ordre i. Den har smartluk så du kan lukke den igen. Du kan enten bestille en returlabel her eller der hvor du indlevere din ordre.

Hvis du har modtaget ødelagte varer, så skal du reklamere hurtigst muligt. Tag gerne et billed af skaden og send den til info@tinykids.dk med en kort beskrivelse, så vil vi selvfølgelig erstatte dit produkt og håndtere udestående med transportøren uden din indblanding.

Hvis du har sendt en returordre vil du modtage din refundering så snart vi har udpakket ordren. Fra du afsender ordren til vi har modtaget den, fået behandlet sagen og udbetalt kan du forvente 3-5 hverdage.

Hvis du ikke fandt svaret på dit spørgsmål, skal du ikke tøve med at sende en mail med dit spørgsmål til info@tinykids.dk eller ringe på telefon: 42 90 90 64, så hjælper vi dig.